måndag 28 maj 2012

Bibbloböcker

Den enkla glädjen i att bara gå till biblioteket och låna en hög böcker. Jag hade nästan glömt den, trots att (eller kanske för att) jag jobbar i ett bibliotek hela dagarna. Jag skriver upp titlar på baksidan av kvarglömda kvitton och idag lånade jag hem de här:

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius,
Jagad av Kevin Brooks, Stämplad av Catherine Atkins och Ute ska du vara nu av B.M. Gill. Alltså en hel del ungdomsböcker, men jag känner att jag behöver det innan jag tar itu med Moment 22 igen på allvar. Den är så himla svårläst! (men rolig.)

Dessutom hittade jag en gallrad bok av Stephen Fry, och eftersom jag blivit lite kär i honom på senaste tiden köpte jag den. Tio kronor, liksom. Den heter förresten Lögnaren. Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar