måndag 28 oktober 2013

Paket!

Fyllde tjugotvå år igår och fick som väntat en del böcker - närmare bestämt Extremely Loud & Incredibly Close, Priset man betalar och An Abundance of Katherines. Dessutom fick jag precis som jag önskat mig Berättelsen om Pi och Harry Potter och dödsrelikerna 2 på dvd.


Dessutom fick jag en ny ljusslinga till mitt rum, som jag använt till att illuminera det viktigaste i mitt rum - min bokhylla! (som jag fick möblera om lite för att få plats med de nya böckerna).



Och sist men inte minst; som en lite försenad födelsedagspresent till mig själv har jag nu fått hem ett paket med Harry Potter-nörderier från Wicked Clothes. Jag är extremt nöjd med kvalitén på tröjan och armbandet, men jag fick tyvärr betala mer än hundra kronor extra när jag hämtade ut paketet, så det blev lite dyrare än vad jag väntat mig. Dock har de så fina tröjor där att jag säkert kommer beställa igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar