torsdag 21 november 2013

I want this because of reasons

Jag har upptäckt Etsy och nu fyller jag ut listan över saker jag vill ha rätt rejält. Igen. Men jag menar, kolla bara:

Först ut, bästa nyckelringen ever. Jag har visserligen redan en som jag gillar (i form av en uggla), men skulle jag byta ut den skulle det bli till den här.



Jag är fruktansvärt dålig på att bära ringar. Och jag skyller det på att jag inte äger någon ring jag verkligen, verkligen gillar. Den här skulle jag lätt ha på mig.


Och de här.



Jag är på jakt efter ett nytt mobilskal också, och även om jag fortfarande är upprörd över att det där med motivet från Call of the Wild inte finns för iPhone 4 så skulle jag utan tvekan kunna ha det här istället. Lagom internt för alla Sherlock Holmes-fans och Cumberbitches.


Mer Harry Potter-ringar jag skulle ha tagit på mig utan att tveka en sekund. Funderar allvarligt på att beställa någon av dem när jag har pengar över. (förutom Snapes Always så står det Until the very end på den andra).


Kommer ni ihåg mitt lilla ramble angående ex libris och hur gärna jag skulle vilja ha ett? På Etsy kan man köpa stämplar istället, så slipper man betala för klistermärken (vilket är bra, för jag skulle ha behövt typ 300). Ugglor, lätt.


Och så det här. En gång när jag var yngre var jag på Malmöfestivalen och hittade ett stånd där de sålde sådana här halsband, gjorda av riktiga tangenter från skrivmaskiner. De var äckligt dyra och därför köpte jag inget, men jag har alltid ångrat det. Nu har jag dock hittat flera olika alternativ och är ganska sugen på att köpa ett, antingen med bokstaven A eller ett frågetecken.


Vilka bokrelaterade prylar ger dig seriösa cravingproblem? Jag vill läsa i kommentarerna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar