tisdag 16 december 2014

Om man fortfarande hade iPhone...

Igår började jag prata noveller med en kollega (närmare bestämt John Ajvide Lindqvists Speciella omständigheter som jag gillade så mycket), och hon tipsade mig om en helt fantastisk app. Dötid heter den, den kostar sju kronor och kommer från Bonnier. Där kan man ställa in hur mycket dötid man har - tio minuter? Trettio? Femtio? Och sedan väljer appen ut förslag på noveller som tar ungefär så lång tid att läsa. Fantastiskt!

Jag ville såklart ladda ned den, men upptäckte att den inte finns till Android. Men jag tänkte att någon av mina läsare här kanske har iPhone och vill testa - ni kan ju alltid berätta vad ni tycker för mig här sen, det skulle jag bli glad för. Mer om appen kan ni läsa här.

Nu ska jag ta itu med dagen - hundklippning, biblioteksjobb och, såklart, mer läsning av Stig Dagerman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar