fredag 9 januari 2015

Favoritbokmärket

Har jag förresten visat upp mitt fina bokmärke? Jag köpte det i somras när jag var i Slovenien, vid sjön Bled som är otroligt vacker. Där ligger ett slott med fantastisk utsikt, och när jag var där besökte jag en liten souvenirshop som tryckte sina egna böcker, kort och bokmärken på gammaldags vis. Jag köpte det här som souvenir, och det är nog ett av mina favoritbokmärken nu (och jag har hyfsat många vid det här laget).

Använder ni bokmärken? Och har ni någon favorit?


2 kommentarer:

  1. Jag gillar bäst de med magnet, många gånger har jag lyckas tappa ut de lösa bokmärkena :D speciellt i pocketar, bättre hålls de i inbundna förstås. Nu såg jag ditt och blev sugen på ett fint gammaldags.

    http://snowglitter.blogg.se/2014/november/bokmarken.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar alltid sönder mina magnetiska! (sitter och leker med dem medan jag läser...) Men alltid tråkigt när man tappar de lösa förstås :/

      Radera