söndag 8 februari 2015

Vårens läsning

Högen med böcker jag hade tänkt ta mig an ser ut så här nu. Jag har nyss börjat på American Psycho, och till bokcirkeln jag är med i är det Äcklet som ska läsas till nästa gång. Andra bokcirkelböcker är Udda verklighet (som jag redan läst för ett par år sedan) och Paganinikontraktet. Jag och deckare - det blir intressant...

Som alltid ligger Den lille vännen i högen, för jag är seg, och Anne Franks dagbok som jag fick i julklapp. Bara sedan solen sjunkit och Finns det liv på mars? hittade jag begagnade på Myrorna, och de vill jag också läsa. Och sist men inte minst, Ett hem vid världens ände som jag nyss lånat hem från biblioteket.

Vilken ordning jag ska läsa i är ännu oklart, men lite översikt har jag åtminstone. Vad läser ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar