tisdag 11 augusti 2015

För sjuk för att läsa

Jag är visst lite frånvarande för stunden, mest eftersom jag dragit på mig en förkylning från helvetet och inte orkar göra mycket annat än ligga i sängen och titta på film. Det var meningen att jag skulle börja på Michael Cunninghams Timmarna, men min hjärna orkar inte riktigt processa något mer komplicerat än Disney just nu. Men imorgon blir det iallafall recension på Snökristallers tyngd av Thorvald Steen, som jag tog mig igenom innan febern gjorde min hjärna till mos.

Brukar ni kunna läsa när ni är sjuka?

5 kommentarer:

  1. Nej, eller, det beror på hur sjuk man är, men oftast läser jag inget alls. Det blir oftast dålig tv för min del. Sånt som det inte gör något om man somnar ifrån, och man behöver inte anstränga sig för att hänga med ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, jag tittar nästan bara på tv när jag är sjuk. Dålig dag-tv eller barnfilm, haha :) Tack!

      Radera