tisdag 1 september 2015

Hösten är här

Eller så känns det iallafall - det har regnat i Göteborg i princip sen jag kom hit. Just nu sover jag hos en vän i väntan på ett eget ställe att bo på. Utbildningen har kommit igång och verkar faktiskt väldigt intressant, måste jag säga. So far, so good!

Men hur ligger det till med bloggen, då? I augusti läste jag sex böcker, vilket är mindre än på flera månader. Men med tanke på hur mycket jag haft att stå i de sista veckorna är det inte så konstigt. Just nu har jag ingen bok alls på gång, de jag vill läsa härnäst ligger kvar hemma nere i Skåne. Frågan blir om man ska hitta ett bibliotek idag, eller vänta tills jag åker ned i helgen. Idag har jag lite tid över, så det blir nog ett bibliotek, har jag en känsla av!

Vad läser ni, nu när hösten är i antågande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar