tisdag 9 februari 2016

På tiden

Hur det nu har kunnat gå till så har jag faktiskt aldrig läst Anne Franks dagbok. Det är ju helt sjukt, har jag tyckt länge, och därför sett till att önska mig boken i julklapp. För tre år sen. Jag förstår inte vad det är som är så svårt! Men nu, nu har jag äntligen tagit mig i kragen, fått tummen ur och fått ändan ur vagnen - nu har jag börjat läsa Annes dagbok! Har ni haft någon samvetesbok som legat och väntat i evigheter, precis som den här gjort för mig?


3 kommentarer:

  1. "Vredens druvor". Alla säger att den är bra och jag tror den är jättebra. Har bara inte lyckats börja:P

    Ska bli intressant att läsa din recension av denna skolboksklassiker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, den har jag också på min lista. Började på den en gång och tyckte att den verkade bra, men av någon anledning la jag av sen...

      Radera
  2. Jag borde också verkligen läsa den boken!

    SvaraRadera